ՌԴ Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևն արձագանքել է ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփի այն խոսքերին, թե Վլադիմիր Պուտինն ՈՒկրաինայում իր գործողություններով կարող է լուրջ անախորժությունների դրդել Միացյալ Նահանգներին։ «Թրամփի այն խոսքերի առիթով, թե Պուտինը «կրակի հետ է խաղում», և «իսկապես վատ բաներ» են կատարվում Ռուսաստանի հետ, միայն մի շատ վատ բանի մասին գիտեմ՝ երրորդ համաշխարհային պատերազմի։ Հուսով եմ՝ Թրամփը դա հասկանում է»,- գրել է Մեդվեդևը X-ի իր օգտահաշվում։               
 

Անկյուն մի կանգնեցրեք լրագրողին

Անկյուն մի կանգնեցրեք լրագրողին
10.07.2012 | 11:39

«Օրվա միակ դրական լուրը». «Իրատես de facto»-ի էլեկտրոնային կայքի «Ոսկե ծիրան» փառատոնի մեկնարկին նվիրված հրապարակմանն այսպես էին արձագանքել ընթերցողները: Օրվա դրական լուրը համաշխարհային կինոյի կարևոր իրադարձություններից է նաև:
Մայրաքաղաք Երևանի համար ոսկեծիրանյան «տրամադրություններն» սկսվել էին մինչ փառատոնի մեկնարկը: Շուրջ մեկ ամիս և ավելի «Ոսկե ծիրանի» կազմակերպիչները պարբերաբար լրագրողներին տեղեկացնում էին սպասվող իրադարձությունների, անակնկալների մասին, իսկ «Մոսկվա» կինոթատրոնում ցուցադրվում էին ֆիլմեր` դարձյալ լրագրողների համար:
Մեր երկրի, մեր կինոյի համար կարևոր այս իրադարձությունը, որ տարեցտարի դառնում է է՛լ ավելի նշանակալից, անշուշտ, թերություններից էլ զերծ չի մնում:
Փառատոնի կազմակերպիչներն առանձնակի նշանակություն են տալիս «Հայկական համայնապատկեր» ծրագրին, առհասարակ, հայ կինոյի պրոպագանդմանն ու զարգացմանը, սակայն դժգոհություններ են նկատվում մրցույթից դուրս մնացող հայկական ֆիլմերի հեղինակների շրջանում: Շշուկները համոզիչ են թվում, երբ, օրինակ, միջազգային հեղինակավոր փառատոներում ուշադրության արժանացած «Հայկական հացը» ֆիլմը մի կերպ է հայտնվում մրցութային ֆիլմերի ցուցակում, բայց նույն ծրագրի շրջանակներում հանդիպում ես «Հայկական ռապսոդիաներ» կասկածելի ծագմամբ ֆիլմին: Կինոգետ չլինելով, ինձ թույլ եմ տալիս ասել, որ «Ռապսոդիան» հեշտությամբ կարող էր գլխավորել, օրինակ, տարվա անհեթեթություն համարվող ֆիլմերի տասնյակը: Թե ինչպես է նա գոհացրել խստապահանջ ժյուրիին, դժվար է ասել:
Կազմակերպական գրեթե անթերի աշխատանքին, որպես լրագրող, ականատես եմ եղել ինքս: Բնական եմ համարում այն, որ լրագրողն ավելի շուտ մասնակից է, քան հանդիսատես, ավելի շատ աշխատում է (լուսաբանում), քան վայելում ոսկեծիրանյան «բարիքները»: Որպես կանոն, հավատարմագրված լրագրողների առջև դռներ չեն փակվում, բայց երբ լրագրողն ուզում է պաշտոնական հանդիսություններին (տվյալ դեպքում` փառատոնի բացմանը) ականատես լինել և լուսաբանել, հայտնվում է ազատ նստատեղ գտնելու խնդրի առջև: Սա արդեն «երևանյան ռասպոդիաներ» շարքից է, ուր տհաճ միջադեպերը չեն ուշանում: Երբ հրավիրատոմսիդ վրա նշված է, որ մուտքն ազատ է, նշանակում է` քեզ ուղեկցելու են վերևի օթյակ և դեռ աչքներն էլ վրադ են պահելու, որ նստելատեղ ունեցող հրավիրյալների տեղը չզբաղեցնես: Իսկ երբ ինձ ուղեկցող տղան ասաց, որ պետք է անկյունում կանգնեմ, անակնկալի եկած հակադարձեցի` «Լրագրողին անկյուն եք կանգնեցնում, հա՞»: Վերջինիս զարմանքն էլ չուշացավ: Հարցրեց` ո՛ր լրատվամիջոցից եմ: Անգամ «թույլ տվեց» ինձ անկյունից դուրս գալ ազատ տարածք և դեռ բյուրեղյա մաքրությամբ «Նոյ» հյուրասիրեց:
Ես հասկանում եմ, որ նման հեղինակավոր փառատոնին կարելի է և հոտնկայս հետևել, ձայնագրիչը, պայուսակը, թուղթ ու գրիչը հատակին տեղադրել, մի կերպ տեղավորվել աստիճաններին: Բայց այնքան էլ տրամաբանական չեմ համարում լուսաբանելու հրավիրված լրագրողին «անկյուն կանգնեցնելը» (տվյալ դեպքում` ինձ), երբ գործընկերներիցդ շատերն առաջին շարքերն են զբաղեցնում: Գուցե փառատոնը լրագրողական հատուկ սանդղակնե՞ր է սահմանել, որին դեռևս տեղյակ չեմ: Անկեղծ լինելու համար ասեմ, որ առաջին անգամ եմ հավատարմագրված լրագրողի կարգավիճակով մասնակցում փառատոնին, բայց քանի որ անդրադարձել եմ մինչփառատոնյան բոլոր իրադարձություններին և նույն անաչառությամբ անդրադառնալու եմ հետայսու, օթյակային միջադեպն անտեսել չէի կարող: Այսքանը:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3366

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

ц╘Б─≤б╢ц╕б╛б░ц╔б╚б²ц╘Б─≤б╢ц╕б©Б─╧ц╔е╬б╬ц╔б╗Б─╕ц╝Б─╕е╬ц╔е╫б╫ц╘к├б╥ц╕б╟б╛ц╓б╪Б─·/1336390047" rel="nofollow">Առողջապահություն
Բնապահպանություն
  • Հոգևոր
  • Մշակույթ
  • Մարզական
  • Կենսակերպ
  • Տեսանյութ
  • Այլ
  • 30.05.2025